Relativně levně můžete vzbudit dojem, že vaše firma je mnohem větší než ve skutečnosti. Abyste udělali skvělý dojem, máte si podle rad amerického podnikatelského serveru Inc. dát pozor zejména na následující věci:

1. Profesionální vizitky

I když vizitkami vytisknutými na vaší domácí tiskárně můžete ušetřit na nákladech, dobrou službu své firmě neuděláte. Firemní vizitky nemusí hrát všemi barvami či mít zlaté okraje, měly by ale zákazníkům a obchodním partnerům dát najevo, že vaše firma je solidní partner.

2. Firemní e-mailová adresa

Používání freemailových účtů typu Seznam či Gmail vrhá na vaši firmu špatné světlo. I když podnikáte pouze v jednom člověku, investujte do zřízení vlastní internetové domény. Bezplatné mailové účty používejte pouze pro svoji osobní potřebu.

3. Pevná telefonní linka

I když se v době mobilních telefonů může pevná telefonní linka zdát přežitkem, v podnikání vám pomůže vzbudit dojem důvěryhodnosti. V opačném případě mohou zákazníci dostat pocit, že sídlo vaší firmy je pouze imaginární. Jestliže podnikáte sami, nastavte si přesměrování pevné linky na váš mobil. Volající nepoznají, že se v kanceláři vyskytujete opravdu zřídka.

4. Profesionální webové stránky

Jestliže vaše firemní webové stránky vypadají tak, že je tvořil amatér, nemůžete se divit, že si totéž myslí vaši zákazníci o vás. Investice do hezky vypadajícího a funkčního designu se určitě vyplatí. Dbejte také na pravidelné zveřejňování novinek ze světa firmy, dáváte tím najevo, že vaše společnost nestojí na místě.

5. Design firemního auta

Obchodní partneři a zákazníci jsou všímavější, než si myslíte. Velmi dobře rozliší profesionální polep firemního vozu od amatérských nálepek za pár korun. Zajímavý design může přitáhnout i oči řidičů, kteří zrovna jedou vedle vás v dopravní zácpě. O nutnosti pravidelných návštěv v myčce se jistě není nutné zmiňovat.