Reklamní průmysl v Čechách roste pomalu, říkají čeští marketéři a potvrzuje to i světový šéf reklamní angentury Ogilvy Miles Young. "Západní Evropa a Česko roste mnohem pomaleji než zbytek světa," dodává Young.
Přesto je reklama asi v jedné z nejzajímavějších fází své historie. Současné technologie dávají agenturám nocý prostor pro oslovování spotřebitelů.
"Před deseti lety jste mohli vidět hranici reklamy. Dneska ji nevidíte. Nevíte, co je a není reklama. Dneska s námi reklama žije," říká Petr Topinka z reklamní agentury Mark/BBDO, která patří v Česku k nejúspěšnějším.
Petr Topinka spojil celou svoji dvacetiletou kariéru se sítí BBDO Worldwide, jedné z největších reklamních agentur na světě. Před deseti lety se stal výkonným ředitelem české pobočky Mark/BBDO. Mezi jejich klienty patří ČEZ, Pepsi, Henkel, Plzeňský prazdroj, RWE a další...
Jaké postupy dnes agentury využívají k oslovování spotřebitele? Na co všechno zákazník "skočí" a věří Češi reklamě?
Na tyto a podobné dotazy odpovídal ředitel reklamní agentury Mark/BBDO Petr Topinka.