Obchodní partnerství jsou užitečná, když fungují. Představte si firmu jako těžkou masivní skříň, do které jste uložili všechny vaše plány a cíle, kterých chcete dosáhnout. Nyní je třeba ji vytáhnout do vyšších pater byznysu, výtah ale samozřejmě nefunguje.

Obchodní společník může významně pomoci. Ve chvíli, kdy ale zjistíte, že si parťák raději do skříně vlezl a čeká, až ho vynesete, nastal čas se rozloučit. Podle čeho poznat, kdy říci sbohem?

1. Nemluvíte spolu, když přijdou problémy

Zvláště v nových partnerstvích je každodenní ujišťování, že se jde po stejné cestě, důležité. Z malých neshod mohou vzniknout velké rozpory. Společníci by ale neměli zatahovat do řešení strategických věcí podřízené a snažit se díky jejich podpoře přesvědčit jeden druhého o své pravdě. Vedení firmy musí vystupovat jednotně, jinak nastane chaos.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se