Díky své široké uživatelské základně se sociální síť Facebook stane již letos největším světovým provozovatelem bannerové reklamy na internetu podle tržeb. Z posledních analýz vyplývá, že Facebook přeskočí konkurenční společnosti Google a Yahoo!.
Londýnská společnost Enders Analysis ve včera zveřejněné studii předpovídá, že by se příjmy Facebooku z reklamy za letošní rok mohly vyšplhat na 3,5 miliardy dolarů z loňských 1,8 miliardy dolarů, což by znamenalo nárůst o 95 procent. Konkurenční Google, do jehož portfolia patří i portály YouTube a DoubleClick, by měl letos dosáhnout tržeb ve výši 2,6 miliardy dolarů. Loni jeho obrat činil dvě miliardy dolarů. V roce 2012 by měl Facebook svůj náskok ještě zvýšit.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru