Kolik stojí 100 nejcennějších značek světa? Podle letošního žebříčku BrandZ Top 100 gigantických 2,4 bilionu dolarů (necelých 40 bilionů korun). To je zhruba stejně jako současný hrubý domácí produkt Velké Británie. Vyplývá to z žebříčku nejceněnějších značek společnosti Millward Brown Optimor, který mají HN exkluzivně k dispozici.

Během pěti let hodnota seznamu stovky nejcennějších značek, který firma každoročně vypracovává, tato hodnota vzrostla o necelý bilion dolarů.

V roce 2006, kdy vznikl první žebříček, dosahovala celková hodnota částky 1,45 bilionu dolarů, loni už to bylo 2,04 bilionu dolarů a letos hodnota proti roku 2010 vzrostla o dalších sedmnáct procent.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru