Kolik stojí 100 nejcennějších značek světa? Podle letošního žebříčku BrandZ Top 100 gigantických 2,4 bilionu dolarů (necelých 40 bilionů korun). To je zhruba stejně jako současný hrubý domácí produkt Velké Británie. Vyplývá to z žebříčku nejceněnějších značek společnosti Millward Brown Optimor, který mají HN exkluzivně k dispozici.
Během pěti let hodnota seznamu stovky nejcennějších značek, který firma každoročně vypracovává, tato hodnota vzrostla o necelý bilion dolarů.
V roce 2006, kdy vznikl první žebříček, dosahovala celková hodnota částky 1,45 bilionu dolarů, loni už to bylo 2,04 bilionu dolarů a letos hodnota proti roku 2010 vzrostla o dalších sedmnáct procent.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?
Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru