Síť autobazarů AAA Auto loni podle neauditovaných výsledků zvýšila tržby o 23 procent na 205 milionů eur, v přepočtu asi pět miliard korun. Zisk stoupl na 5,1 milionu eur (125 milionů Kč).

Skupina se loni orientovala na nejlépe prodejné modely automobilů, které byly nově rozšířeny o segmenty vozů, u kterých registrovala nárůst zákaznické poptávky, tedy o užitkové vozy, luxusní či sportovní modely.

Celková marže z prodeje aut se zvýšila na 24,7 procenta z předchozích 23 procent a hrubý zisk z prodeje aut se zvýšil o třetinu na 50,6 milionu eur. Provozní zisk stoupl o 65 procent na 12,2 milionu eur.

Pro tento rok AAA Auto plánuje navýšení prodejních objemů proti loňskému roku o deset procent.

Firemní plány zároveň zahrnují během příštích dvou let otevřít k současným 25 pobočkám až pět nových poboček v České republice a tři pobočky na Slovensku.

Firma chce také vstoupit na ruský trh a zvažuje návrat do Maďarska, kde stále vlastní některé nemovitosti ze svých původních poboček.

Finální auditované konsolidované hospodářské výsledky za rok 2010 plánuje společnost AAA Auto zveřejnit 28. dubna 2011.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru