Příchylnost lidí k technologickým značkám se řídí snad ještě iracionálnějšími motivy než fanouškovství fotbalových nadšenců. Nebo si snad umíte představit, že by při průzkumu konaném na Letenském stadionu fanoušci označili za nejprotivnější klub Spartu? A v podstatě právě to se stalo při internetovém průzkumu popularity technologických značek firmy NetBase.

Zdaleka nejhorší hodnocení totiž uživatelé vystavili sociální síti Facebook. Tedy internetovému „klubu“ s největší fanouškovskou základnou čítající více než 600 milionů duší. Protože velkou část hodnotících komentářů lidé napsali právě na Facebooku, lze říci, že zhruba poločas zápasu proběhl na domácí půdě. Přesto 32 procent na internetu diskutující populace cítí k Facebooku odpor, zášť až nenávist a dalších sedm procent averzi.

Na opačném pólu leží dlouholetý miláček médií a zákazníků milujících stylové výrobky, který v posledních letech přivádí k nadšení i investory – firma Apple. Velmi dobře si vede také Google a Twitter.

Podrobnosti se dočtete v pátečních HN.


Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
Newsletter

Týden s technologiemi Otakara Schöna

Události posledního týdne ve světě technologií podle Otakara Schöna

Editor rubriky Tech Otakar Schön pro Vás vybírá nejzajímavější nebo nejzásadnější události ze světa technologií, které se odehrály v uplynulém týdnu. Každý pátek v podvečer najdete ve své mailové schránce.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru