Spousta lidí si myslí, že není větší nuda než dívat se na fotografie přátel z dovolené. Zdá se ale, že na Facebooku toto tvrzení neplatí. Při průzkumu vyhledávače letenek Skyscanner totiž 88 procent respondentů uvedlo, že si tyto fotografie rádi prohlížejí. Polovina z nich navíc přiznává, že tak mohou zjistit, "kam se až dostali a s kým“.

Facebook se navíc v průzkumu ukázal jako užitečný nástroj pro plánování organizovaných zájezdů: 46 procent uživatelů ho využilo k organizování cesty nebo na ni byli přes Facebook pozváni.

"Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Tady máte důkaz. Facebook ovlivňuje cestování dvěma způsoby: osobním doporučením a krásnými obrázky, přičemž obojí lze kombinovat,“ říká Sam Baldwin, editor Skyscanneru. "Když vidíte dobrodružství vašich přátel, může to zasít semínko, které později povede k výletu na místo, o kterém jste nikdy dříve neuvažovali,“ dodává Baldwin.