Reklamní spoty předvánoční kampaně T-Mobile, kde si ze sebe dělá legraci americká akční hvězda Chuck Norris, do nedělního poledne shlédlo na Youtube 700 tisíc (první spot) a 400 tisíc uživatelů (druhý spot).

Podle veřejných statistik Googlu je Norrisovo jméno v českém internetu dotazem s třetím největším růstem četnosti zadání.

Počty zadání klíčových slov "chuck norris commercial" vzrostly během jednoho dne o 500 procent, píše Yahoo.

Podle odborného týdeníku Marketing & Media stál Chuck Norris T-Mobile "několik set tisíc dolarů". Neoficiálně se mluví o tom, že akční hvězda si reklamním výletem do Česka přišla na půlmilion dolarů, tedy asi osm a půl milionu korun.
 
"Hlavním problémem T-Mobile může v této reklamě být, že Chuck Norris přebije značku T-Mobile. Lidé nebudou vědět, co vlastně propaguje," říká šéfredaktor Marketing & Media Daniel Köppl. Když se srovná reklama T-Mobile s Vodafonem a jejich spotu se smrčky, kterou natočil operátor s herci Pavlem Liškou a Jiřím Macháčkem, pak podle Köppla může být efekt, kterého Vodafone docílí, větší.