Zatímco v Paříži se právě představuje veřejnosti třídveřový crossover britské značky, automobilka už vypustila první snímek pětidveřové verze. Na další informace je mimořádně skoupá, můžeme tedy očekávat, že i pětidveřový Evoque bude poháněn stejnými jednotkami jako třídveřový.

Nabídka motorů bude navíc zpočátku omezená na čtyři jednotky: nejpopulárnější asi bude turbodiesel 2,2 litru ve třech naladěních, SD4 138 kW (190 k), TD4 110 kW (150 k) a úsporný eD4 110 kW (150 k), který bude jako jediný spřažen s pohonem předních kol. Úlohu špičkové motorizace bude hrát přeplňovaný zážehový dvoulitr Si4 poskytující 174 kW (240 k). Na výběr bude šestistupňová manuální převodovka nebo automat se stejným počtem rychlostí.

Evoque bude přímo hýřit možnostmi příplatkové výbavy a individualizace. Jízdní zážitky zlepší systém Adaptive Dynamics využívající tlumiče s magneticky proměnlivou charakteristikou. Výlety do terénu usnadní systém Terrain Response umožňující volbu čtyř prostředí a asistent sjezdu kopců HDC. Bezpečnostní výbava zahrnuje osm airbagů. stabilizační systém DSC, brzdový asistent EBA s funkcí aktivace varovných světel, ochranu proti převrácení a mnoho dalších prvků. Zadní světla a přední světla pro denní svícení jsou tvořena diodami.

Pohodlí na palubě zlepší multimediální systém s osmipalcovou dotykovou obrazovkou s technologií DualView (řidič tak může sledovat navigaci, zatímco spolujezdec se dívá na film), možnost výběru audiosystému Meridian s výkonem až 825 W a 17 reproduktory, přehrávač DVD s příjmem satelitního a digitálního vysílání, duální klimatizace s časovačem a předehříváním, vyhřívaná sedadla a věnec volantu nebo elektrické otevírání třetích dveří. Řidič se může také spolehnout na kontrolu mrtvého bodu BSM, pětici parkovacích kamer s 360stupňovým rozhledem, asistenta podélného parkování nebo adaptivní světlomety.

Na výběr budou verze s pohonem předních nebo všech čtyř kol. Pětidveřový vůz se veřejnosti naživo představí na listopadovém autosalonu v Los Angeles.