Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Puma v prvním čtvrtletí meziročně zvýšil čistý zisk o více než 80 procent na 83,1 milionu eur (2,1 miliardy Kč) navzdory mírnému poklesu tržeb. Předpověděla rovněž nárůst zisku i tržeb v celém letošním roce.

Tržby ve čtvrtletí klesly na 683,1 milionu eur z 697,4 milionu před rokem. Generální ředitel Jochen Zeitz uvedl, že firma vzhledem ke stále se zlepšujícímu hospodářskému výhledu a očekávanému růstu zakázek počítá v letošním roce s mírným nárůstem tržeb a výrazným nárůstem zisku.


Výsledky společnosti by mělo v letošním roce podpořit mistrovství světa ve fotbalu, které se uskuteční v Jihoafrické republice. Puma je po konkurentech Nike a Adidas třetím největším výrobcem sportovního oblečení na světě. Majoritním akcionářem podniku je francouzská maloobchodní skupina PPR.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru