Vítězství platby za vklad na přepážce na vlastní účet bylo jednoznačné. "Je vidět, že bankovní klienti jsou ve svém pohledu na poplatky zcela konzistentní. Tento poplatek totiž patří do řady těch, které klienti dlouhodobě kritizují - bankovní poplatky za příjem peněz na účet a to jakýmkoliv kanálem," uvedl v tiskové zprávě provozovatel serveru Patrik Nacher.

Pro platbu za vklad na přepážce na vlastní účet jako vítěze ankety se ve finálovém kole vyslovilo kolem 44 procent hlasujících, druhý skončil se zhruba 20 procenty poplatek za připsání úroku, jako třetí nejabsurdnější byl vyhodnocen poplatek za výpis z účtu zaslaný elektronickou cestou - pro něj hlasovalo 12,14 procenta. Jen těsně za ním - s 12,02 procenta - skončil poplatek za zjištění zůstatku přes bankomat a na pátém místě je poplatek za předčasně splacený úvěr, pro který hlasovalo 11,35 procenta účastníků ankety.

Předchozí "vítězové" soutěžit nemohli

Anketa o nejabsurdnější bankovní poplatek se konala už popáté, hlasovalo se opět i na Slovensku. V předešlých letech klienti bank dali nejvíce hlasů poplatkům za příchozí platbu, za výběr z bankomatu vlastní banky, za vedení běžného účtu a poplatku za nadměrný vklad. Předchozí vítězové v 5. ročníku soutěžit nemohli, "aby měly šanci vyhrát i jiné absurdní poplatky," uvedl Nacher.


Ačkoli hlasování se zúčastnili Češi i Slováci, velká většina hlasů přišla z České republiky, na Slovensku se ankety zúčastnily stovky klientů.

 

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru