Sunny Days podle Potyky objednává letadla u dopravců dlouho předem, v polovině srpna prý však neplánovaný příval klientů "na poslední chvíli" převýšil dostupné kapacity. Kvůli tomu museli cestující čekat na odlet i desítky hodin. "Došlo k vnitřní chybě v komunikaci, k naší chybě. Toto bude napraveno škálou opatření, která jsme přijali," uvedl Potyka.
Náhrada: delší dovolená nebo sleva
Poškození klienti na odletu z České republiky prý souhlasili s náhradou v podobě prodloužení dovolené o několik dnů. Ti, kterým se dovolená v cizině neplánovaně protáhla, údajně dostanou slevu na příští zájezd. Celkem 12 smluv zákazníci stornovali.
"Cestovní kancelář nemá absolutně žádné dluhy a v žádném případě nám nehrozí nic podobného jako krach," popřel Potyka informace, že by kancelář měla nesplacené závazky vůči partnerům. Naopak ke třem spolupracujícím aeroliniím - ČSA, SkyEurope a Nouvelair - prý společnost přidala další z Evropské unie. Její jméno však Potyka odmítl sdělit.
Klienti Sunny Days uvízli na Djerbě. Další desítky v Česku marně čekají na letadlo - čtěte ZDE
Třikrát odložený návrat z dovolené. Klienti Sunny Days zvažují právní kroky - čtěte ZDE
Klienti Sunny Days po půlnoci odletěli do Tuniska - čtěte ZDE
Stížnost na špatnou komunikaci
Klienti Sunny Days se dostali do problémů v sobotu 15. srpna. Zhruba 240 lidí čekalo na odlet z České republiky až do pondělí, necelé tři stovky klientů si naopak neplánovaně prodloužili dovolenou v Tunisku. Podobná situace se opakovala o několik dnů později.
Někteří klienti si stěžovali na špatnou komunikaci s "cestovkou". Zaslali jí hromadnou stížnost a nevylučovali ani následné právní kroky.