Danielle a Jeff Smithovi z USA se jako každá běžná rodina vyfotili i s dětmi na vánoce. To ale ještě netušili, že je fotografie proslaví i daleko za oceánem.

Když jejich známý cestoval po Evropě, v Praze si nemohl nevšimnout, že stejnou fotku někdo použil na reklamu za okny supermarketu s italským zbožím.

Majitel italských lahůdek Mario Bertuccio i rodina na fotografii se shodují na tom, jak k "incidentu" došlo. Rodina umístila svůj snímek na internet - majitel ho posléze náhodně vyhledal a myslel si, že jde o upravenou počítačovou verzi.

Bertuccio pak snímek použil jako reklamu na doručování zboží ze svého obchodu. Když zjistil, že jde o skutečnou rodinu, rozhodl se reklamu ihned stáhnout.

"Naše fotka v životní velikosti v lahůdkách v Praze - můj vánoční snímek!" divil se Jeff Smith, když zjistil, k čemu došlo.

"Rádi pošleme omluvný e mail," vzkázal rodině Ital s tím, že kdyby rodina žila někde poblíž, rozhodně by jí nabídl láhev vína.

Smithovi dodali, že oni ani fotografka nedali nikomu svolení, aby použil jejich vánoční fotografii. Jak zdůraznili, po této nehodě jsou rozhodnuti dávat na všechny fotografie vodoznak.

rodina Smithova, reklamní foto