Češi se čím dál více odklání od pití piva ze skla. Boom prodejů piva stáčeného do PET lahví ještě ani neustal a pivovary už začínají pociťovat enormní nárůst poptávky po pivu v plechovkách.

"Kvůli tomu jsme museli realokovat plechovkou linku, kterou máme jen v Krušovicích, aby vůbec stíhala dodávat na trh a abychom byli připraveni na letošní rok," říká v ojedinělém rozhovoru pro IHNED.cz šéf  Starobrna Milan Schram, který do čela pivovaru usedl v druhé půlce loňského roku.

Starobrno patří do skupiny Heineken ČR spolu s Krušovicemi a Velkým Březnem.

Brněnský pivovar chce i nadále navyšovat svůj produkci. Loni uvařil 1,18 milionů hektolitrů piva a letos hodlá investovat do PET linky.

"Plánujeme výstavbu nového balícího stroje k naší PET lince. To nám zase dovolí zvednout kapacitu naší PET linky o desetinu," říká Schramm.

Není divu, když 60 procent produkce Starobrna jde do PET lahví.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se