"Jdu volit v 2. kole a volím Karla," tvrdí v neděli v jednu hodinu odpoledne na sociální síti Facebook 91 018 lidí, dalších 4 232 uvádí, že možná přijdou. K volbám je pozval virtuální Karel Schwarzenberg, který tuto "událost" vytvořil.

Co je nejdůležitější: příznivci ministra zahraničí k volbám pozvali dalších 278 885 uživatelů sociální sítě Facebook.

Podle odborníků na marketing, které server IHNED.cz oslovil, se kampaň ve virtuálním prostoru nejvíce povedla právě týmu ministra zahraničí Karla Schwarzenberga.

"Sociální sítě jsou místem, kde převálcoval Zemana i Fischera. Byl jediný, kdo byl vidět, a byl to rozdíl třídy," říká Ondřej Obluk ze společnosti Ogilvy&Mather.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se