Důvěra v bankovnictví se ztratila. Lidé už nevěří v doporučení, v záměry, v kompetenci a v poctivosti bank. To bude mít z dlouhodobého hlediska výrazné následky.

Bude vyšší regulace, vyšší potřeba kapitálu, a nezávislé rozhodování klientů. Dnes se banky zaměřují více na nabídky služeb než na kapitálové a regulatorní záležitosti.

Obecně se požadavky klientů zvyšují. A ziskové marže evropských bank budou klesat. Nedůvěra zůstane na vysokých úrovních ještě dlouho. Stížnosti klientů budou častější. To povede k vyšším zaměřením managementu na náklady a standardizaci kvality služeb. Audit poskytování služeb bude nabírat na důležitosti.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Komentáře ke článku