Od začátku roku už obchodní řetězec Lidl neprodává lihoviny od čtvrté největší likérky v Česku jindřichohradecké společnosti Fruko Schulz.

Podle ředitele a spolumajitele Josefa Nejedlého patřil Lidl mezi tři největší odběratele a měl nejlepší nákupní podmínky ze všech odběratelů v Česku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Řetězec Lidl trval na cenách roku 2010 a 2011, což by pro Fruko znamenalo ztrátu z každé prodané lahve, říká v exkluzivním rozhovoru ředitel likérky Josef Nejedlý. Uvolněnou kapacitu výroby nahradí výrobce lihovin prodeji do zahraničí, hlavně do Ruska.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.