10. 2. 2010
10. 2. 2010
Zisky vydavatelství, které kromě deníku New York Times vydává dalších patnáct novin, stouply trojnásobně. I přes pokles reklamního trhu.
8. 2. 2010
8. 2. 2010
Na pokoutných praktikách vydělávají specializované firmy, které spravují práva více hráčů.
5. 2. 2010
5. 2. 2010
Novela by měla umožnit, aby se v televizních filmech a seriálech objevovaly výrobky konkrétních značek jako reklama.
2. 2. 2010
2. 2. 2010
Sociální sítě do roku 2014 nahradí e-mail jako hlavní nástroj v osobní komunikaci pro pětinu podnikových uživatelů. Předpovídají to analytici...
10. 2. 2010
10. 2. 2010
VIDEO Náborový spot rakouské armády nepřežil ani dva dny. Strhali ho zastánci armády, pacifisti i feministky.
1. 12. 2009
1. 12. 2009
Výjimku v propagaci tvoří tabákové výrobky a léky na předpis. Reklama by nesměla být ani v pořadech pro děti.
11. 11. 2009
11. 11. 2009
Agentura Mark BBDO získala tři zlaté Effie ze šesti. Effie ocenila reklamy za málo peněz, které vydělaly miliony.
23. 10. 2009
23. 10. 2009
Soudobé, historické, komické, zábavné, kýčovité i trapné spoty páteční show Noc reklamožroutů přilákaly 3000 návštěvníků. Za pět a půl hodiny...
8. 10. 2009
8. 10. 2009
Netradiční nápad na reklamu, která měla podpořit vzdělanost, pobouřila ministra Kocába. Uraženi se cíti i sami Romové.
8. 9. 2009
8. 9. 2009
Sixt má auto pro každého, zněl slogan firmy Sixt.