Občanští demokraté pojali začátek předvolební kampaně jako televizní show. Nyní se až do říjnových předčasných voleb na desítkách míst po celém Česku vystřídají propagační týmy strany.
Trojici kočujících "Městeček řešení", jejichž koncept si ODS vyzkoušela už při jarních volbách do Evropského parlamentu, doplní billboardy, výjezdy kandidátů a osobní kampaň předsedy ODS Mirka Topolánka. První Městečka řešení se objeví dnes v Praze a v Brně.
Langer odmítl výtky, že prezentace programu mohla začít dříve. Zdůvodnil to snahou ODS "psát program s občany". "Pokud jsme chtěli naplnit svůj slib, potom jsme museli mít dostatečnou lhůtu, aby lidé mohli posílat své připomínky a my byli schopni je zapracovat," řekl Langer.
Šéf volební kampaně připustil, že na letní nákladnou a dlouhodobou kampaň neměla ODS příliš mnoho peněz. Strana plánuje utratit přibližně 230 milionů korun.