Internetoví obchodníci se v době koronavirové krize vyrovnali s razantním nárůstem objednávek, jaký byl dosud obvyklý jen v období předvánočních špiček. A zároveň nakročili do světa, který už bude fungovat jinak.
Nástup technologických a organizačních novinek se urychluje. Stále noví zákazníci objevují kouzlo objednávání zboží v elektronických obchodech i poté, kdy vláda uvolnila opatření proti šíření onemocnění covid-19. I dosud váhající prodejci proto vstupují do on-line prostředí nebo v něm svoji působnost rozšiřují.
Jak vlastně rychle založit internetový obchod? Které produkty má smysl prodávat on-line? Jak správně řídit sklad, přepravu, vratky a další související činnosti? Kdy se na to všechno vyplatí najmout externí služby? O těchto i dalších tématech diskutovali v pátek 29. května experti v on-line debatě vydavatelství Economia a měsíčníku Logistika.
Diskuse se zúčastnili ředitel logistiky společnosti Dámejídlo.cz Aleš Ječmen, obchodní a marketingový ředitel společnosti Gebrüder Weiss Jan Kodada, šéf a spoluzakladatel společnosti Skladon Konstantin Margaretis, partner společnosti Logio Tomáš Formánek a šéf logistiky internetového obchodu Bonami Jan Klička.
Otázky na učinkující mohli pokládat i čtenáři, dotazy jsou k vidění dole pod článkem.