reklama
reklama
Další články / značka
21. 9. 2009

Nejcennější značkou je opět Coca-Cola

Celková hodnota značek loni poprvé klesla, a sice o 55,5 miliardy dolarů. Na krizi vydělali výrobci potravin. Ztratily naopak banky a...
29. 4. 2009

Google: šest písmen za 100 miliard dolarů

Nejhodnotnější značkou světa je internetový vyhledávač Google. Přestože existuje teprve jedenáct let, má už potřetí za sebou vyšší cenu než...
29. 4. 2009

Nejdražší značka světa? Google!

- Hodnota provozovatele nejpoužívanějšího vyhledavače světa ještě vzrostla - Krize nejvíc zasáhla pojišťovny a automobilky
29. 4. 2009

Značkám dominuje Amerika

- Hodnota nejlepších firemních značek z USA překročila bilion dolarů - Evropě šlape na paty Asie
29. 4. 2009

Značky aut, hodnota dál klesá

Investovat do značky automobilu je podle žebříčku společnosti Millward Brown Optimor více než nerozumné - automobily totiž letos spolu s...
1 ... 5 6 7 8 9
reklama