3. 5. 2009
3. 5. 2009
Letošní žebříček BrandZ Top100 ovládly značky IT firem a fast-foodů. Naopak propadly finanční domy a ztrácejí i automobilky.
2. 5. 2009
2. 5. 2009
Průzkum společnosti Harris prokázal jasnou ztrátu důvěry Američanů ve velké firmy. Rekordně si pohoršily automobilky.
30. 4. 2009
30. 4. 2009
Průzkum společnosti Harris prokázal jasnou ztrátu důvěry Američanů ve velké firmy. Rekordně si pohoršily automobilky.
29. 4. 2009
29. 4. 2009
Nejhodnotnější značkou světa je internetový vyhledávač Google. Přestože existuje teprve jedenáct let, má už potřetí za sebou vyšší cenu než...
29. 4. 2009
29. 4. 2009
- Hodnota provozovatele nejpoužívanějšího vyhledavače světa ještě vzrostla - Krize nejvíc zasáhla pojišťovny a automobilky
29. 4. 2009
29. 4. 2009
- Hodnota nejlepších firemních značek z USA překročila bilion dolarů - Evropě šlape na paty Asie
28. 4. 2009
28. 4. 2009
Do většiny evropských zemí se v červnu dostane další mobilní telefon vybavený operačním systémem Android od internetového gigantu Google....