8. 2. 2017
8. 2. 2017
Názory Onboarding znamená něco jako nalodění, tedy proces, kdy se z člověka s jízdenkou v ruce stává pasažér, který ví, kde má kajutu a kde se podávají...
3. 2. 2017
3. 2. 2017
Řada e-shopů řešila, jak zavést do EET tržbu, kterou zákazník zaplatil, ale o které obchodník v praxi ještě neví. On-line obchodník bude nově...
25. 11. 2016
25. 11. 2016
Od pátku až do 5. prosince ČEZ uzavřel všech svých 24 kamenných poboček. Mluvčí zákazníky ubezpečil, že firma bude nadále řešit potřeby svých...
26. 10. 2016
26. 10. 2016
ICT revue Společnost VUMS DataCom oznámila jmenování Martina Buroně na pozici ředitele zákaznických služeb. Zároveň převezme úlohu projektového manažera a...
27. 9. 2016
27. 9. 2016
Nejvěrnější nakupující mají e-shopy s filmy, knihami nebo hrami. Čtvrtina lidí navštěvuje e-shopy jen pro inspiraci. Jen třetina zákazníků...
4. 8. 2016
4. 8. 2016
Po autosalonu v Paříži, který se koná v září, si mohou první zájemci začít objednávat vůz Kodiaq. Nové SUV od Škody se podle zástupců...
9. 6. 2016
9. 6. 2016
Věrnostní programy mohou být různé, od kartičky na desátou kávu zdarma po komplikovanou aplikaci. Co se hodí pro vaši firmu, záleží zejména na...
6. 6. 2016
6. 6. 2016
ICT revue 5/2016 Neziskové organizace potřebují nástroje pro řízení vztahů s klienty stejně jako jiné firmy. Podle Petry Joklové, projektové manažerky...
30. 5. 2016
30. 5. 2016
ICT revue 5/2016 Řešení pro řízení vztahů se zákazníky patří k významným disciplínám softwarového průmyslu. Rychle rostoucí byznys a technologický vývoj na...
17. 5. 2016
17. 5. 2016
Potraviny on-line nakupují pravidelně dvě procenta českých zákazníků. Čechy od nákupu odrazuje nejvíce cena za dopravu. Za největší výhodu...