21. 5. 2012
21. 5. 2012
Exkluzivně Česko čeká zcela nové pojetí prodeje drogistického zboží. "Změní se všechno, postupně chceme vybudovat síť 1200 individualizovaných prodejen,"...
4. 8. 2011
4. 8. 2011
Největší český internetový obchod chce být jedničkou i v prodeji bílé techniky. Konkurence cenovou válku neočekává a nechystá ani zvláštní...
13. 4. 2011
13. 4. 2011
Nová budova bude mít plochu 10,7 tisíce metrů čtverečních a rozšíří nákupní zónu o šestnáct až devatenáct prodejen.
15. 3. 2011
15. 3. 2011
Podobné pokusy se zvyšováním DPH jsme viděli například v Rumunsku, kde to nedopadlo moc dobře," říká v rozhovoru pro iHNed.cz Rudolf Steger.
31. 12. 2010
31. 12. 2010
Nová etapa výstavby nákupních center.
23. 11. 2010
23. 11. 2010
Podle průzkumu mezinárodní realitně poradenské společnosti Colliers International se světový trh komerčních realit opět navrací k růstu. Plných...
2. 8. 2010
2. 8. 2010
Mnoho českých a moravských měst musí řešit komplikovaný problém: s rozmachem nákupních zón klesá návštěvnost center, malé obchody krachují, jsou...
25. 6. 2010
25. 6. 2010
754 čtverečních metrů maloobchodních ploch připadá na jeden tisíc obyvatel v Brně. V Ostravě je to například 553 m2, v Plzni 1 073 m2 a 1 208 m2...
16. 4. 2010
16. 4. 2010
Jeden milion lidí připadající na dvě dominantní obchodní centra - Futurum Ostrava a Avion Shopping Park. To je aktuální situace v Ostravě a...
10. 3. 2010
10. 3. 2010
Nábytek, realitní kanceláře, personální agentury, pojišťovny, banky, taneční studia, ordinace praktických lékařů. Možná už brzy se budou za...