reklama
reklama
Další články / trh s uměním
14. 1. 2019

Prodej umění a sociální sítě

Nejvyužívanější sociální sítí na trhu s uměním je Instagram - používají ho skoro dvě třetiny zájemců o nákup umění. Význam Facebooku v tomto...
14. 1. 2019

Prodej umění on-line

Růst on-line prodeje umění v minulém roce mírně zpomalil, přesto stále dosahuje dvouciferných hodnot. Podle Hiscox Online Art Trade Reportu 2018...
14. 1. 2019

Hledáme díla, která "pojedou v levém pruhu"

Investiční fond Pro arte se zaměřuje na kvalitní umělecká díla, která trh zatím dostatečně neocenil. Nyní spravuje majetek šestnácti investorů a...
14. 1. 2019

Umělecké naděje střední Evropy

Umělci střední a východní Evropy stále dobíhají své západní kolegy. Ve světě umění se střední Evropa dosud nevymanila z izolace, do které se s...
22. 3. 2018

Editorial

Vážené čtenářky, vážení čtenáři, v umění naštěstí neexistují definice a jediné pravdy. Vždycky se najde mnoho názorů a úhlů pohledu na věc,...
15. 1. 2019

Čeho se vyvarovat při sbírání umění?

Kvalita umění, autenticita díla, trvanlivost materiálu, trendy, módní vlny či nafouknuté bubliny, falzifikáty. Jakým chybám se vyhnout při...
1 2 3 4 5 ... 25
reklama