reklama
reklama
Další články / informace
1. 8. 2016

Proč o tomhle nikdo nepíše?

Ke zpravodajským hodnotám postupně přibyly i další objektivní faktory, které rozhodují o zařazení zprávy, například ekonomické náklady na...
8. 7. 2016

VŠE o ...ceně informace

Množství podniků nemá své největší hodnoty ve strojích, technologiích či v zaměstnancích, ale v informacích. Společnost může například na...
27. 4. 2016

Aféra Czechia aneb O informační lenosti

Digitální éra nám sice umožnila k informacím přístup, ale nezměnila naši lenost si informace ověřovat, třídit a analyzovat. Spousta z nás...
12. 4. 2016

K zákazu daňových rájů daleko

V souvislosti s optimalizací zisků se proto v souvislosti s kauzou Panama Papers nejčastěji opakuje slovo amorální. Ostatně i český premiér...
22. 3. 2016

Estonský ideál je ještě daleko

Novela zákona o svobodném přístupu k informacím je skvělou zprávou pro všechny, kteří ve svém osobním nebo profesním životě komunikují se státní...
19. 2. 2016

Proč Apple nemá pomáhat FBI

Názory FBI přiznává, že v není schopná efektivně proniknout šifrováním dat a bez pomoci Applu je ztracená. Firma se pasuje do role ochránce veřejnosti...
23. 12. 2015

Těším se, že přibude rozumu

Svět je někdy moc komplikovaný, a tak ho příliš zjednodušujeme. Buď mu věříme vše, nebo nic. Nejlepší je ale věřit rozumu, vrátit se k němu a...
1 2 3 4 5 6 7 8 9
reklama