Společnosti FTV Prima, která drží vysílací licence stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima Zoom, loni klesly tržby na 2,6 miliardy po předloňských 2,9 miliardy korun. Zisk před zdaněním klesl o víc než polovinu na 252 milionů korun. Vyplývá to z informací uložených ve Sbírce listin.

Největší podíl na tržbách představují tržby za prodej reklamního času, a to 2,49 miliardy korun. O rok dříve, kdy FTV Prima těžila z mimořádného zájmu inzerentů kvůli přísnější obchodní politice konkurenční Novy, tržby dosáhly 2,76 miliardy.

Na teleshoppingu Prima loni utržila srovnatelných 29,8 milionu korun. Tržby za prodej práv stouply na 19,9 milionu korun. Zisk za účetní období v loňském roce klesl na 201 milionů po předloňských 441 milionu Kč.

V obchodním rejstříku už dříve zveřejnil výsledky mateřský FTV Prima Holding, který v období od loňského dubna do letošního března vykázal ztrátu 1,8 milionu po předchozím zisku 501 milionů Kč. Na samotnou FTV Prima v tomto období připadal zisk 237 milionů korun.

HNBYZNYS NA TWITTERU

Byznysovou rubriku Hospodářských novin  najdete také na Twitteru.

Stanice Primy loni tvořily třetí nejsledovanější televizní skupinu. Mezi diváky nad 15 let zaznamenala podíl na publiku 21,54 procenta. Vlastníky mateřské společnosti FTV Prima Holding jsou rovným dílem GES Media Europe českého podnikatele Ivana Zacha a švédská MTG Broadcasting.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru