Jen za druhé čtvrtletí letošního roku utržil Facebook 2,91 miliardy dolarů, což je v přepočtu více než 58 miliard korun. Vyplývá to ze zveřejněných výsledků firmy. Její tržby tak v tomto období vzrostly o 61 procent. Čistý letošní zisk tak činí již 791 milionů dolarů, tedy 30 centů na akcii. 

Přitom ve stejném období loňského roku firma získala "pouze" 333 milionů dolarů, resp. 13 centů na akcii. Za letošním úspěchem světově největší internetové sociální sítě stojí především stále rostoucí poptávka po mobilních reklamách. 

Zatímco dosavadní maximum z mobilních reklam v historii Facebooku činilo 59 procent veškerých reklamních příjmů, výsledek druhého čtvrtletí tento milník překonal o tři procenta. 

Výsledky Facebooku překonaly očekávání analytiků a jeho akcie tak krátce po zveřejnění čísel vzrostly o 56 centů na 71,85 dolaru. 

Koncem června měla sociální síť Marka Zuckeckerberga již 1,32 miliardy uživatelů, z nichž více než miliarda se na Facebook přihlašuje přes chytrý telefon a tablety.