Největší středoevropský provozovatel kurzových sázek Fortuna Entertainment Group zvýšila v roce 2010 čistý zisk o 2,6 procenta na 17,4 milionu eur (přes 420 milionů korun).

Celkové sázky přijaté Fortunou se podle předběžných údajů zvýšily na 384,2 milionu eur (zhruba 9,2 miliardy Kč), což je o 13,7 procenta víc než o rok dřív. Hrubé výhry stouply o 9,6 procenta na 92,8 milionu eur.

Výše přijatých sázek podle společnosti pozitivně ovlivnil růst na trhu v České republice a na Slovensku, kde rostl především podíl sázení on-line. Na vysokém objemu sportovního sázení se v roce 2010 podílely také významné sportovní události, na něž se soustředila pozornost sázejících, jako například MS ve fotbale v Jihoafrické republice.

Hrubé výhry z on-line sázení se v roce 2010 zvýšily na 22,9 milionu eur, což je o 35,5 procenta víc než v roce 2009. Hrubé výhry ze sázení na pobočkách v roce 2010 činily 69,9 milionu eur, což je o 3,1 procenta víc než o rok dřív. Propad na pobočkách z roku 2009 se tak zastavil.

"Za důležité považuji, že kromě razantního nárůstu v segmentu on-line sázení se nám na všech trzích daří udržet absolutní výsledek i u sázek prostřednictvím pobočkové sítě, které slouží nejen jako distribuční kanál, ale i jako servisní centra, a to i pro on-line sázení. Toto pak potvrzuje správnost námi zvolené strategie založené na prodeji našich produktů nejen přes internet, ale právě i pomocí rostoucí sítě poboček," uvedl generální ředitel Fortuna Entertainment Group Jiří Bunda.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru