Německý výrobce sportovního oblečení a obuvi Puma v prvním čtvrtletí meziročně zvýšil čistý zisk o více než 80 procent na 83,1 milionu eur (2,1 miliardy Kč) navzdory mírnému poklesu tržeb. Předpověděla rovněž nárůst zisku i tržeb v celém letošním roce.

Tržby ve čtvrtletí klesly na 683,1 milionu eur z 697,4 milionu před rokem. Generální ředitel Jochen Zeitz uvedl, že firma vzhledem ke stále se zlepšujícímu hospodářskému výhledu a očekávanému růstu zakázek počítá v letošním roce s mírným nárůstem tržeb a výrazným nárůstem zisku.


Výsledky společnosti by mělo v letošním roce podpořit mistrovství světa ve fotbalu, které se uskuteční v Jihoafrické republice. Puma je po konkurentech Nike a Adidas třetím největším výrobcem sportovního oblečení na světě. Majoritním akcionářem podniku je francouzská maloobchodní skupina PPR.

Související
Newsletter

Byznys

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější z byznysu a finančních trhů?

Každý pátek od nás dostanete souhrn klíčových událostí doplněných o kontext. Autory jsou přední osobnosti Hospodářských novin: Jaroslav Mašek, Luděk Vainert, Milan Mikulka, Jana Klímová a Martin Ehl.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem příjmu newsletteru. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru