Dvě největší české banky se chystají rozšířit svůj byznys daleko za hranice své tradiční nabídky. Česká spořitelna a ČSOB k tomu využijí nejnovější technologie a především data o chování svých zákazníků, která už nyní sbírají. Banky tak budou například radit, kde lze výhodněji sehnat věci, které jejich klient často nakupuje.

Nové – a dosud nebankovní – služby by se na trhu mohly objevit již příští rok.

„Banky se například stanou prostředníky, poradci či prodejci lístků, nemovitostí nebo aut, ale mohou také pomoci při různých nepříznivých životních situacích,“ říká šéf IT oddělení ČSOB Radek Hájek.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se