Globální restaurační průvodce, původem indický start-up Zomato, vstupuje na český internetový trh. Za 45 milionů korun totiž kupuje firmu Lunchtime.cz, jež na webu naviguje zase strávníky v Česku. Pro HN to potvrdili zástupci české i indické strany.

Stávajícím majitelům se tak povedlo zhodnotit svou investici. Třicetiprocentní podíl novým majitelům odprodal spoluzakladatel Lunchtime Igor Třeslín za 13,5 milionu korun.

Zbylých 70 procent odkoupila od druhého zakladatele Adama Kurzoka před dvěma roky za sedm milionů korun bratislavská společnost Creative Web, která provozovala obdobný web Obedovať.sk. Nyní tento podíl přeprodali Slováci Indům za 31,5 milionu. Kromě toho dostali dalších 20 milionů korun i za vlastní Obedovať.sk.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se