V Česku "trh s hlídáním dětí" zatím příliš nefunguje. Z toho vycházela mladá technologická firma, která se pokouší rodičům zprostředkovat na hlídání ratolestí studentky-brigádnice. Díra na trhu byla prvotním impulzem, ale posléze i jedním z limitů startu-upu.

Na začátku projektu byla debata dvou spolubydlících o tom, jak by měly fungovat jejich rodiny, až jednou budou mít děti. 

Řetězcem asociací se oba studenti informatiky původem ze severní Moravy dostali ke googlování možností, jak nechat děti hlídat. "Našli jsme jen několik agentur, které si účtovaly provize z odměn hlídaček a tím celou transakci prodražovaly. Navíc měly web jak z devadesátých let a poměrně složité objednávací procesy," popisuje dnes sedmadvacetiletý David Hrachový okamžiky z loňského srpna, které z něj a Petra Šiguta nakonec udělaly spoluzakladatele start-upu Hlídačky.cz.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se