Především složitá a náročná témata, která nejsou absolutně sexy. To je cíl, na který se chce soustředit nový žurnalistický projekt Correct!V (dále Correctiv).

V době, kdy se média snaží zastavit propady čtenosti a soustředí se proto na co nejatraktivnější a zároveň jednoduchá témata, jde o odvážnou taktiku. Zástupci Correctivu, který vznikl v Německu na začátku července, ale věří, že mohou jít jinou cestou. I díky tomu, že nová platforma funguje jako veřejně prospěšná společnost. 

Novinář David Schraven, který je autorem projektu, striktně odmítá negativní pohled na současný stav. "Žijeme v jedné z nejlepších dob pro novináře," říká Schraven. A to přesto, že většina vydavatelství snižuje své náklady, propouští, omezuje výdaje na dlouhé a finančně náročné rešerše, nebo v nejhorším případě končí s vydáváním některých novin. 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se