Francie shání peníze do státního rozpočtu, kde jen může. Vedle milionářské daně, kvůli které odcházejí do zahraničí prominentní byznysmeni i umělci, jako například Gérard Depardieu, Paříž uvažuje o zavedení takzvané "internetové daně".

Firmy jako Facebook, Google by měly platit za sběr osobních údajů. Návrh počítá s tím, že by se stanovila cena osobních údajů uživatelů, které společnosti využívají například pro cílenou reklamu. Daň by poté firmy odváděly podle objemu sbíraných dat, které by sledovala francouzská agentura.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se