Svoji schopnost komunikovat s klienty finanční instituce hodnotí jako o něco horší jedničku. Porozumět bankovní a pojišťovací hantýrce je ale i tak pro některé klienty problém. Vyplývá to z průzkumu agentury Datank, který se uskutečnil v rámci výzkumu Nejlepší banka 2014 a Nejlepší pojišťovna 2014.

Obtížnou srozumitelnost si více uvědomují pojišťovny, které se i známkují hůře. Například Allianz pojišťovna se chystá svoji komunikaci s klienty od základu změnit.

"Pojistné podmínky zůstávají právnickým žargonem, kterému málokdo rozumí či se vůbec pokouší ho číst, pobočky bývají neosobní a složitost produktů mnohdy klienty odrazuje,“ řekl Roger Gascoigne, partner odpovědný za služby pro pojišťovnictví, KPMG Česká republika. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se