Spory slevových serverů má řešit nově vznikající iniciativa, kterou chtějí zavést někteří z jejich provozovatelů. Měla by přinést jednotný způsob vykazování dat o tržbách, a tím i ukončení nejasností o pravosti publikovaných statistik. Kromě toho si od ní iniciátoři slibují kultivaci konkurenčního prostředí mezi "slevomaty" a zvýšení důvěryhodnosti v očích zákazníků.

"Dochází k prokazatelnému tendenčnímu zkreslování údajů v rámci konkurenčního boje," prohlašuje Mario Megela, ředitel platební brány PayLo a agregátoru nabídek slevových serverů Slevín. Ty za iniciativou pracovně nazvanou Výkon slevového trhu (VST) především stojí. "Cílem je právě ukázat, že již dnes může trh internetových prodejů získávat jednotná a transparentní data," vysvětluje.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se