Známe to všichni z reklamy. Nebohý stařík se sotva plouží, vypadá jako pár minut před smrtí. Ale pak spolkne zázračnou pilulku a ve zbytku stopáže reklamy jezdí na bruslích nebo metá kozelce. Potravinové doplňky jsou do značné míry obchodem s lidskou důvěrou. Každopádně však představují legitimní, a hlavně miliardový byznys. V Česku, v Evropě i ve světě. Opanovaly ho známé a zavedené značky, o jejichž úspěchu rozhodují peníze vynaložené na marketing a reklamu.

Pět kluků z Moravy se v tomhle byznysu rozhodlo udělat "průvan". Jejich nápad - mimochodem oceněný i porotou ankety Nápad roku 2013, které je týdeník Ekonom hlavním mediálním partnerem - je jednoduchý. Proč lidem nenabídnout, aby si svůj preparát vytvořili sami, podle toho, jestli je zrovna trápí "zhoršená paměť", "srdíčko a vysoký tlak", nebo "potíže s erekcí"? Vytvořili on-line nástroj, kde si lidé na webu "naklikají" své obtíže a na základě toho si objednají pilulku "na míru". Tu jim na Moravě vyrobí a pošlou poštou. Firma Mixturam má však globální ambice.