Silná generace Husákových dětí ráda vzpomíná, a pomáhá tak zpět na výsluní tradičním tuzemským značkám. Oblíbené výrobky musí ale často obléct nový kabát. Ke slovu tak přichází redesign a s ním i mladí designéři, kteří si tradiční výrobky pamatují jen matně.

Jan Kloss a Jakub Koruš před třemi lety navrhli novou kolekci sportovních bot podle původních modelu Botas Classic.

"Adidas i Puma mají svou retroedici. Proč ne Botas," říkají grafici, kteří za redesign botasek posbírali už desítku cen.

Pro klasickou botasku už jste připravili čtyři reedice a další tři modelové řady. Jak hledáte další nápady?

Kloss: Nápady hledáme všude kolem sebe. V ulicích, přírodě, zážitcích, lidech kolem nás a velkou měrou, i když to bude znít možná divně, třeba v hudbě. Nicméně se nám již od počátku etablovaly jakési klíčové modely, které byť s menšími obměnami držíme napříč kolekcemi. Těmi je vždy nějaký celočerný model pro konzervativnější zákazníky a pak nějaký hodně barevný, který mu děla protipól. Jak se ukázalo, tyto dva extrémy jsou alespoň v našem podání nejprodávanější.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se