Korejská značka Hyundai si klade za cíl dohnat a předehnat Škodu na tuzemském trhu. Týdeníku Ekonom to řekl generální ředitel společnosti Hyundai Motor Czech Vladimír Vošický.

Za první dva měsíce letošního roku je Hyundai v registracích nových osobních aut druhý. Firma meziročně zvýšila prodeje o 38 procent a patří jí 8,2 procenta českého trhu. Ve stejném období loňského roku byla přitom na čtvrtém místě a měla podíl jen 6,4 procenta.

 

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se