Kolem desáté hodiny dopoledne panuje v restauraci AvantGarde až zvláštní klid. Nesedí tu téměř žádní hosté: snídaně před chvílí skončily a personál se připravuje na polední nápor, kdy zaměstnanci skupiny PPF, která sídlí ve stejné budově, vyrazí na oběd či pracovní schůzku.

Příliš zákazníků zvenčí do AvantGarde obvykle nezavítá. Právě to si dal za cíl změnit manažer podniku Karel Šimůnek, kterého si PPF najala před dvěma lety. Hlavním úkolem sice podle něho zůstává poskytovat "gastroservis" lidem z největší české investiční skupiny, rád by ji ale dostal i do povědomí širší veřejnosti. Zároveň přiznává, že to není snadné.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se