Pro švýcarskou hodinářskou značku Longines pracuje již pětačtyřicet let. Walter von Känel je nejen prezidentem značky, ale i členem širšího představenstva Swatch Group, největšího výrobce hodinek na světě.

HN: Prezidentem značky Longines jste od roku 1988. Sledujete za tu dobu nějaký dlouhodobý trend, který jste v hodinářském průmyslu už zažil a který se opět vrací?

Mechanické hodinky jsou velmi tradiční produkt a Longines vždy respektoval danou DNA značky: její estetiku a filozofii jejích produktů. Ale některé věci se mění. Na začátku mé kariéry to byly vývojářské týmy jednotlivých značek, které určovaly nabídku. Dnes je to jinak. Dnes tuto nabídku určují konkrétní přání našich zákazníků. Ta se zrcadlí v nabídce značky a v podobě jednotlivých kolekcí a modelů hodinek.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se