Jakub Churý bude v Lundegaardu budovat silnou kompetenci v oblasti výkonnostního marketingu, analytiky a na ní navázané zvyšování výkonnosti klientských digitálních řešení. V jeho práci se skloňují online marketingové disciplíny jako PPC, RTB, Affiliate či SEO. Tyká si s analytickými nástroji Google Analytics, Adobe Analytics či open source platformy Piwik. Těšíme se, že tyto disciplíny bude prakticky využívat a rozvíjet i na komplexních projektech digitálních řešení pro klienty. 

„Lundegaard pro mě znamená výzvu a obrovskou příležitost se zase posunout o něco dál. Přináším zkušenosti s analýzou a řízením výkonu a těším se na spolupráci a formování podobně zaměřených týmů i v Lunde,” dodává Jakub.

Jakub Churý se marketingem zabývá již od studií. Vystudoval obor marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a prošel roční stáží se zaměřením na marketing a management v programu MBA na univerzitě Stamford International University. Poslední období Jakub pracoval v agentuře ACTUM+ na podobných projektech v oblasti výkonnostního marketingu.

Když se Jakub zrovna nepřehrabuje v grafech, tabulkách a číslech, rád si zahraje na kytaru (učí se), rád cestuje (kdo ne), jezdí na motorce a občas si rád zacvičí (ve zdravém těle zdravý duch).