Společnost Snap, která provozuje mobilní aplikaci Snapchat, se ještě koncem února řadila mezi nejhodnotnější start-upy na světě, podobně jako třeba aplikace Uber či Airbnb. Jenže čtvrtletní výsledky ukázaly pomalejší růst uživatelů i tržeb, než se čekalo. Snap sice zvýšil příjmy o sto milionů na 182 milionů dolarů, ale ztráta firmy narostla na 443,1 milionu dolarů ze 115,9 milionu dolarů loni. Po pátečním otevření burzy se tak akcie propadly téměř o 12 procent.

Přitom první den obchodování na newyorské burze začátkem března stouply o 44 procent. Snap za ně vybral 3,4 miliardy dolarů a cena společnosti se vyhoupla na 24 miliard dolarů. Když v roce 2013 vstupoval na akciový trh konkurenční Twitter, dosáhl o 10 miliard nižšího ohodnocení. Není proto divu, že se o Snapu a jeho burzovní premiéře hovořilo jako o největší události amerického technologického trhu posledních tří let.