Kabelové stanice s nonstop vysílanými pohádkami už děti příliš nelákají. Tradičním televizím podle agentury Nielsen u věkové kategorie 2−34 za posledních pět let klesla sledovanost v hlavním vysílacím čase o 34 procent. Své o tom ví společnost Disney. Její kanály jako Disney Channel pro ty nejmenší nebo Freeform zaměřený spíše na teenagery ztratily každý za poslední tři roky asi čtyři miliony předplatitelů. První z původních 97 milionů a druhý z 95 milionů předplatitelů. Daleko více těch menších i mladistvých nyní sleduje streamovací kanály nebo on-line servery.

Disney na to zareagoval tak, že v úterý přerušil další plánovanou spolupráci s on-line platformou Netflix, a oznámil vznik vlastní strea­movací služby. Od roku 2019 tak bude možné zhlédnout Toy story 4 či Frozen 2 on-line, stejně tak jako tradiční dětský program vysílaný už od roku 1983 kabelově.