David Arzt (38) působí v marketingu přes 15 let. V předchozích letech zastával například pozici marketingového ředitele mobilní divize společnosti Huawei pro region CEE, pracoval i ve vedení marketingu společností Motorola, Samsung či AAA Auto.

Mezi jeho záliby patří cestování, extrémní sporty, umění v jakékoliv podobě i gastronomie. „Jsem v podstatě životní gurmán. Snažím se prožívat na maximum vše, co lahodí mým smyslům,“ říká o sobě s úsměvem David Arzt.

Ve funkci nahradí dosavadního šéfa marketingu Jakuba Mandáta, který se posune na pozici chief innovation officer (CINO). Jeho novým úkolem bude monitorovat fungování firmy z globálního pohledu, navrhovat a zavádět do praxe inovativní technologie a postupy a dohlížet na efektivitu procesů napříč celou společností.

„Cílem je upevnit naši současnou pozici jedničky v oblasti srovnávání cen dodavatelů energií a zprostředkování změn dodavatelů energií pro koncové odběratele. Zároveň hodláme získat i místo jedničky v oblastech srovnávání nabídek mobilních operátorů i srovnávání široké škály finančních produktů a služeb na českém trhu. Jsme přesvědčeni, že David Arzt je tím správným člověkem, který nám svými zkušenostmi a tahem na branku pomůže náš cíl splnit,“ říká Jakub Zamrazil, generální ředitel (CEO) internetového srovnávacího portálu Ušetřeno.cz.