Proč se firmy zaměřují na vzdělávání zaměstnanců? Odpověď je jednoduchá. Jde o opečovávání těch, kteří vás neopustí. A taky trochu o ego majitele. Přesněji: jde o budování lásky k firmě u těch, kdo už školním cvičkám dávno odrostli, přesto mají svou práci rádi a chtějí v ní dlouho vydržet. Tak trošku to souvisí se zálibou Čechů v nejrůznějších diplomech, jimiž se rádi chlubíme, či v potvrzeních o vzdělání a v medailích. Alespoň to je názor předsedy Asociace malých a středních podnikatelů Karla Havlíčka.

HN: Jde u firemního vzdělávání dospělých lidí o záležitost větších podniků?

Ani náhodou. Jde o zaměření se na filozofii firmy. Předat dál to, co si já jako majitel myslím, že je podstatné pro fungování společnosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se