Restaurace a kavárny dostanou v českých obchodních centrech více prostoru. Češi si zvykli v obchodních centrech utrácet za večeře nebo kávu, a centra jim proto jdou naproti a takzvané food court, tedy místa s několika restauracemi a sezením, chtějí rozšířit. "Podle našich odhadů se restaurace, kavárny a bary v obchodních centrech podílí na celkových tržbách asi z deseti procent. Jsou důležité proto, že díky nim zákazník zůstane v centru déle a více utratí," popisuje Jan Kotrbáček, vedoucí pronájmu společnosti Cushman & Wakefield, která v Česku spravuje 14 center.  

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se