Mobilní operátor T-Mobile propojil své jméno s tradicí běžecké oslavy Olympijského dne (21. června) v roce 2015. Loni se závodů pro širokou veřejnost zúčastnilo přes 50 tisíc běžců, letos doufá Český olympijský výbor v účast 70 tisíc lidí. Na dálku se mohou k běhu různých kategorií včetně dětské zúčastnit lidé prostřednictvím aplikace Endomondo.

Vůbec poprvé se pak letos na růžových a černých tričkách účastníků objevuje olympijská symbolika, pět kruhů, jejíž využití pro komerční účely je legální pouze během jediného Olympijského dne v roce. Nedílnou součástí Olympijského běhu je podpora České olympijské nadace.

Ředitel marketingové komunikace společnosti T-Mobile Jan Stanko na tiskové konferenci uvedl, že stále častější různých aplikací a wearables při rekreačním sportu je důkazem, že moderní technologie nemusí být jen obávaným strašákem, který odvádí lidi od pohybu, ba naopak.

Na kampani pro T-Mobile olympijský běh se podílela agentura Made by Vaculik, vizuály nafotil Alexandr Dobrovodský. Tištěnou reklamu a OOH formáty doplní online video.

Běžecké závody a seriály podporuje stále více společností. Konkurenční O2 pořádá v rámci běžeckých seriálů RunCzech své závody rovněž v květnu, Benzina a ČSOB spojily své jméno se závody Spartan Race, pokračuje projekt Mattoni FreeRun a spousta dalších.